Op zondagmiddag 5 april, eerste Paasdag, zal er een feestelijke Paaszang plaats vinden aan de haven van Harderwijk.Een muziekband vanuit verschillende kerken  zal de samenzang begeleiden. Oud Harderwijk Ds Ron van der Spoel zal spreken over de betekenis van Pasen. Op eerste Paasdag 2014 waren er zo’n 700 bezoekers, wij verwachten dit jaar meer bezoekers, zeker als het weer meewerkt.Het geheel zal plaats vinden van 14.30 uur tot 15.30  uur aan de haven naast de molen op de oude scheepshelling “Veluvia”.

paaszang2014De viering wordt afgesloten met een zegen door de gezamenlijke predikanten en voorgangers.

Pasen is het feest van de opstanding van Jezus en het hart van het Christelijk geloof. Dat Jezus opstond uit de dood betekent dat zijn  sterven aan het kruis voor ons, werkelijk “volbracht” is. Hij leeft vandaag en….wij kunnen daardoor leven met Hem die overwon.
Door alle eeuwen heen hebben christenen deze waarheid beleden en gevierd.
Daarom willen  wij christenen uit alle kerken uitnodigen om samen de opstanding van Jezus te vieren en uit te zingen over Harderwijk.U kunt parkeren op de parkeerplaats voor het gemeente huis of op het eerdere Karwei terrein, maar we raden u aan om met de fiets te komen. Voor meer info tel. Stg ECHO. Tel 0341- 419207 of Info@stichtingecho.nl