The Noise

17APR

Gratis auto’s wassen of schoenen poetsen, zwerfvuil opruimen of verkeersborden wassen, rozen uitdelen en chocomel weggeven. Wie doet dat nou? Nou, jij, als je meedoet met The Noise. Zet dus vast in je agenda: 21april The Noise in Harderwijk.

Weet je niet wat The Noise is? The Noise is een te gek project om op een hele praktische manier aan mensen te laten zien dat God van ze houdt. Samen met jongeren van verschillende kerken in Harderwijk willen we een positief geluid laten horen door bovenstaande activiteiten en meer in het centrum van Harderwijk te doen. Later vind je hier meer info, maar als je al vragen hebt of mee wil helpen in de organisatie, mail info@youthunited.nl.

Meer nieuws over "Youth United"

27DEC
Youth Alpha van start

Op 13 oktober is Youth Alpha in in de oude synagoge gestart met de introavond. Twee weken later ging de cursus echt van start. Een groep enthousiaste jongeren verdiepte zich elke week in een thema over het christelijk geloof. Maar niet voordat er samen heerlijk was gegeten. Ook was er ruim tijd om in kleine groepen van gedachten te wisselen. Een kort verslag en reacties van deelnemers hopen wij binnenkort te kunnen plaatsen.

5NOV
uitbreiding team Youth United

Najaar 2010 heeft Youth United 2 nieuwe medewerkers gekregen. Pieter-Jan Rotteveel en Pieter den Admirant hebben beide een hart voor jongeren en voor Jezus. Zij gaan vol enthousiasme aan de slag bij Youth United om zoveel mogelijk jongeren in Harderwijk te kunnen vertellen wie God is. Pieter richt zich daarbij op het werk met de Buzz en gaat dit coördineren. Pieter-Jan richt zich op het ontwikkelen en professionaliseren van de verschillende projecten van Youth United. Wij zijn heel blij met deze aanvulling in het team van Youth United.

Heeft u een vraag over Youth United?Stel ons een vraag...