Kerstviering voor woonwagenbewoners

25NOV

Ook dit jaar organiseert de ECHOwerkgroep weer een kerstviering voor alle woonwagenbewoners. Dit zal zijn op maandag 16 december, aanvang 19.30 uur in Het Echocentrum. Het wordt een zeer afwisselende avond met een speciale artiest! Welkom!

Het zou leuk zijn of…liever gezegd lekker als je iets mee neemt voor het buffet dat we vanaf 9 uur hebben.

De kosten zijn 5 euro. Neem gerust nieuwe mensen mee die je kent en ook willen komen.

uitnker

Meer nieuws over "Woonwagenwerk"

19MRT
Paasviering Woonwagenbewoners

Een feest waard om te vieren! Jezus kwam en overwon.

We beginnen om 19.30 met paasstukjes maken. Dan koffie met muzikale inbreng uit Zwolle. En als speciale gast komt Wilma Veen, kunstenares en schrijfster. Zij zal aan de hand van een paar van haar werken over Pasen vertellen. We eindigen met een buffet. Kom ook en geef je op! de kosten zijn 5 euro. opgeven via jan@stichtingecho.nl wilma

12SEP
GOED NIEUWS WEEKEND

Voor alle woonwagenbewoners uit de regio organiseerde het Echo Woonwagenwerk  van 14 – 16 september drie bijzondere samenkomsten. Meerdere reizigers uit het land kwamen iets vertellen over wat God kan doen in ons leven.

Goednieuws weekend!

Voor alle woonwagenbewoners uit de regio organiseert het Echo Woonwagenwerk  van 29 juni – 1 juli drie bijzondere samenkomsten. Meerdere reizigers uit het land zullen iets vertellen over wat God kan doen in ons leven.

Reizigers uit verschillende plaatsen  van het land komen naar Harderwijk om iets te delen van wat God in hun leven gedaan heeft. Veel mensen hebben het idee dat God ver weg is en zich niet met ons bemoeit… maar dat is niet waar.

Heeft u een vraag over Woonwagenwerk?Stel ons een vraag...