De mensen

Medewerkers

Er werkt een team van verschillende personen bij stichting Echo. Dit doen zij voornamelijk in en vanuit het Echocentrum. Iedere ‘Echomedewerker’ wordt ondersteund door een achterban of vriendenkring en ontvangt geen salaris van Stg. ECHO. Kosten, onderhoud etc. worden allemaal betaald uit giften of vergoedingen.

Hier volgt  een korte introductie van de medewerkers:

DSC01071
Pieter den Admirant: Coördinator van the Buzz en 3 of 4 dagen in de week op pad naar scholen in Harderwijk, pieter@youthunited.nl
DSC01075 Dirk-Jan Jansen: is verantwoordelijk voor  het onderwijs in het Echocentrum (Bijbel Plus, Openbaring cursus). Geeft  bijbelonderwijs in gemeenten en kerken in het land. Klik hier om naar de website van Dirk-Jan te gaan.
DSC01211 Henk Jan Raaijen: Werkzaam in de Buzz en de Open Buzz-avonden. henk-jan@youthunited.nl
DSC01086
Lars en Wieteke van der Ven: Beheerders van het Echocentrum, Lars ondersteunt Youth United larsvdven@hotmail.com

DSC01085 Lennart van der Vegt : is coördinator van Youth United ( Youth Alpha, The BUZZ, The Noize, etc). Zie verder www.youthunited.nl of lennart@youthunited.nl