Youth United

Youth United is de jongerentak van Stichting Echo. Het doel van Youth United is om jongeren in Harderwijk en omgeving te helpen hun bestemming te vinden, dus te ontdekken waar ze voor leven.

Stichting Echo is al jaren actief op middelbare scholen in de regio Harderwijk. Met Youth United heeft dit werk een eigen structuur en continuïteit gekregen.

Youth United is actief op middelbare scholen met hun rijdend jongerencafé “The Buzz”,  met het verzorgen van lessen en Kerst- en Paasvieringen en met het ondersteunen van scholieren (gebeds-)groepjes. Daarnaast richt Youth United zich op christelijke jeugd met The Link. Voor jongeren die meer willen weten over het christelijk geloof organiseert Youth United elk jaar een interkerkelijke Alpha  Youth, de After Alpha en het zelf ontwikkelde Explore.

Kijk op:

www.youthunited.nl

www.thebuzz.nl

www.youthalphaharderwijk.nl

Nieuws over "Youth United"

17APR
The Noise

Gratis auto’s wassen of schoenen poetsen, zwerfvuil opruimen of verkeersborden wassen, rozen uitdelen en chocomel weggeven. Wie doet dat nou? Nou, jij, als je meedoet met The Noise. Zet dus vast in je agenda: 21april The Noise in Harderwijk.

27DEC
Youth Alpha van start

Op 13 oktober is Youth Alpha in in de oude synagoge gestart met de introavond. Twee weken later ging de cursus echt van start. Een groep enthousiaste jongeren verdiepte zich elke week in een thema over het christelijk geloof. Maar niet voordat …

Heeft u een vraag over Youth United?Stel ons een vraag...